December 31, 2015

Kenali Siapa Nancy Bulagang

nanan

KENALI SIAPA NANCY BULAGANG | Sanggup ke korang meninggalkan pekerjaan yang stabil demi membuka satu perniagaan yang korang sendiri tak tahu mampu berjaya ke tidak?? Bertanya pada aku, kalau aku ada pekerjaan yang stabil, mungkin aku tak tinggalkan.... itu kalau aku laaa.... walaupun aku makan gaji, aku sanggup ! heee ~

Lain pulak Nancy Bulagang, beliau bertugas di sebuah pusat pentadbiran di sebuah syarikat besar malah kehidupannya sudah cukup selesa dengan pekerjaannya itu.. hanya disebabkan satu iklan pembangunan dan pelancongan, Nancy mengambil risiko untuk memulakan perniagaan itu dan meninggalkan kerjayanya yang dulu...

Nak tahu cerita di sebalik kejayaan Nancy?? Jom tengok ▶ INILAH WANITA BIASA YANG MENJADI LUAR BIASA ◀ Sesiapa yang nak mulakan perniagaan, inilah video yang akan memberi inspirasi pada korang.... sebab orang kita ni kekadang kan hangat2 tahi ayam je.....

Siapa kata wanita tak mampu berjaya dan duduk ceruk dapur je?? Nancy adalah bukti kejayaan kaum hawa bergelar WANITA !

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.