Awas! Pisang Penyebab Kanser!

monkbnn 201401151046149484

AWAS! PISANG INI PENYEBAB KANSER ! | People alwaysss like bananasss...!! haaaa gittew.... aku suka makan pisang walaupun aku tak boleh makan banyak... ntah... memang suka gila makan pisang, tapi kalau aku makan banyak... aku akan ada potensi masalah jantung...... so abaikan kisah sedih aku ni.... hahahaha

Siapa suka makan pisang?? selalu kita beli pisang mesti tengok pisang yang cantik2 je kan?? yang ada hitam2 tu rasa macam nak pandang pun takmau....tapi awas ! Jangan ingat pisang yang cantik itu selamat untuk dimakan....

12

Pisang yang cantik tu sebenarnya hasil pisang yang direndam dalam air karbait... Air karbait ni memaksa pisang tu untuk masak.... manakala pisang yang tak cantik tu.... semulajadi masak...

Carbide@Kabait adalah bahan kimia yang bila bercampur dengan air akan menghasilkan haba dan gas dan jika dibiarkan dalam ruang tertutup akan menghasilkan gas yang lebih kuat dari LPG gas.. Gas tersebut akan meresap masuk ke dalam pisang dan jika penyerapan berlebihan dalam pisang akan menyebabkan peratusan yang tinggi masuk ke dalam badan...

Kandungan karbait yang tinggi di dalam badan boleh menyebabkan tumor & kanser di bahagian perut... maka cegahlah sebelum terjadi ye... hakakkk pun baru tahu..

Moga perkongsian ini bermanfaat ya.

Awas! Pisang Penyebab Kanser! Awas! Pisang Penyebab Kanser! Reviewed by Tunsha Ayunie on December 04, 2015 Rating: 5

2 comments

  1. Baik makan pisang yang kulitnya tak cantik. Hihi. TunSha!!!!! Mana chatbox tak nampak?? Sembunyi kat mana?? Nak kena cucuk duri kaktus ke? (Cik Oren)

    ReplyDelete
  2. Aduh sedap tu pisanggg.. makan ngan yogurt mmg umphhh

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.