November 21, 2015

Trend Berbahasa Sampah !

landscape 1441924989 gettyimages 158313493
ehh... comotnyeeee awak??

TREND BERBAHASA SAMPAH | Kalau kanak2 yang masih kecil bolehlah faham kenapa depa annoying... cakap pelat... lidah lembut lagi... ni kalau lidah dah boleh dijadikan lesung tumbuk sambal belacan, tak perlulah nak cakap pelatttt sangattt....

--- awuck tgal manew?? awuck buwat apewww tewww?? hurmm... adik2... penat tau mak pak ampa hantar ampa pi sekolah supaya dapat didikan sewajarnya... pepenat cikgu kasi homework suruh tulis kat buku betul2.... lastly ampa jadi orang hutan jugak kekdahnya....

Bukan cakap pelat je... malah ▶▶▶ Inilah Bahasa Sampah Yang Budak-Budak Suka Guna Zaman Sekarang ◀◀◀ serius boleh buat hakakkkk punya darah naik paras kena stroke... pening kepala hakakkk bila terjumpa ayat2 ni.... sampai dah tahap nak termuntah....

Macam manalah depa boleh senang hati rosakkan bahasa ibunda sendiri... demmm... moral of the story, hargailah setiap titik peluh mak pak ampa untuk bayaq yuran supaya anak2 dapat ilmu bermanfaat... bukan ampa pulak jadi macam orang utan tak pi sekolah.... cer lah jadi manusia yang siuman skettt...

kbai.

3 comments:

  1. bahasa teknolohi gajet semua bahasa sgktan,,,,

    ReplyDelete
  2. Hehe.. Semput baca tulisan budak zaman sekarang.. Ingat kreatif la tu agaknya..

    ReplyDelete
  3. terbelit lidah nak menyebut perkataan2 budak sekarang ni kadang, baca separuh terus rasa macam nak hempas HP..hahaha.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.