Sinopsis : In The Heart Of The Sea [2015]

svds
SINOPSIS : IN THE HEART OF THE SEA | Filem ini berdasarkan satu peristiwa yang terjadi pada tahun 1820 tentang krew kapal pemburu ikan paus di Essex.. Mereka telah menghadapi serangan dari ikan paus raksasa.. Beberapa krew kapal maut akibat menjadi mangsa paus tersebut manakala yang lain terus berjuang untuk hidup... Pelbagai cara dilakukan mereka untuk menyelamatkan diri... 

Namun, peristiwa tahun 1820 ini adalah sukar dipercayai... Apakah yang terjadi pada tahun 1820 itu sebenarnya?? ▶▶▶ [WATCH] : Trailer "In the Heart of the Sea" ◀◀◀ wowwww !! berkobar2 perasaan hakakkk nak pujuk tuan suami tershintaaaa tu pi dating tengok ikan paus.... macam memanggil2 hakakkk ke panggung pulak...

yeahh ! Selamat Menonton ~

Sinopsis : In The Heart Of The Sea [2015] Sinopsis : In The Heart Of The Sea [2015] Reviewed by Tunsha Ayunie on November 26, 2015 Rating: 5

6 comments

  1. macam best je trailer diaaa...hmmm! Mockingjay pun tak tgk lg!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama ! Nak tengok mockingjay jugekkkk.... terujaaaa...

      Delete
  2. aritu ada tengok preview dia..cam best
    ikan beso tu menakutkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn..... auni kalau tengok citer cenggini... bawak ke tido jawabnya...

      Delete
  3. selamat menonton,,, lama dah tak ke panggung,,^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama lah kita... lama tak ke panggung... tu yang nak pepujuk hubby pi tengok ^^~

      Delete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.