SINDIRAN NETIZEN MEMBUATKAN DATO VIDA SEMAKIN DIKENALI - Tunsha Ayunie Punya Belog

November 06, 2015

SINDIRAN NETIZEN MEMBUATKAN DATO VIDA SEMAKIN DIKENALI

SINDIRAN NETIZEN MEMBUATKAN DATO VIDA SEMAKIN DIKENALI - Sesekali rimas jugak dengan tagline terbaru Dato Vida ni, alaaa yang muah-muah tu... tapi sebab beliau sendiri ada sebab kenapa guna tagline tu, maka bagi aku.. its okay... Orang lain menyampah pun takkan merugikan beliau apapun... malah melimpah rezekinya, alhamdulillah....

vida

Ramai jugak komplen pasal Dato Vida ni tang blink-blink dia tu... rimas sangat kot tengok dia pakai crown segala bagai... tapi itulah trademark dia... tak boleh nak kata apa... lagipun itu untuk acara formal je....

Gambar dua orang anak Dr Vida yang meninggal dun
Gambar arwah cahayamata Dato Vida,
Eddie Zuhdi & Edrie Zikrie

Dato Vida yang dikurniakan 4 orang anak hasil perkahwinan pertamanya iaitu Eddie Zuhdi, Edrie Zikrie, Nur Edlynn Zamileen dan  Eric Zaquan namun satu insiden telah meragut nyawa 2 orang anaknya (anak pertama & kedua)... ini menyebabkan Dato Vida semakin cekal...

Ntah... bagi aku tak ada apa yang menyakitkan mata aku bila tengok Dato Vida ni overrrr sangat dalam TV... aku siap usik Is lagi dengan tagline Dato Vida.... formal sangat pun bosan pe... ntah laa... mungkin bagi aku sebab aku kan muda *muntah ye* ...  so aku terhibur... lalalalala

Aku doakan Dato Vida terus berjaya dan sentiasa cekal... mulut orang tak boleh tutup... tak semua orang dapat terima peel kita... asalkan rezeki Dato sentiasa melimpah.... aku turut berbangga... bila lagi nak sokong bangsa sendiri kan??

Cheers :)

7 comments:

  1. Replies
    1. ... barulah puteh !!! muah muah... eheee ehee...

      Delete
  2. Sa suka tengok trademark beliau sbb menghiburkan. Lagipun, itu merupakan salah satu strategi marketing...hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnn... trademark beliau memang jadi ikutan... akak pun suka sangat... rasa terhibur...

      Delete
  3. akak selalu buat gaya dato vida tu kat suami akak..part muah2 tu saja2 bagi over...nanti suami akak gelak berdekah2 la..kalau akak yang buat memang dato vida kalah tau..hahahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kita... part muah muah tu kemain overrrr lagi buat kat suami.... siap dia punya gelak lagi...

      Delete
  4. aku pun terhibur...semakin cantik dato vida..rezeki semakin melimpah2...org nak ckp apa biarkan..yg penting contohi usaha dato untuk berjaya..qu putih qu puteh barulah putih muahh...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.