Sikap Buruk Achey Akhirnya Terbongkar ! - Tunsha Ayunie Punya Belog

November 26, 2015

Sikap Buruk Achey Akhirnya Terbongkar !

Suriati Mohd Nor Isteri Harun Salim Bachik

Sikap Buruk Achey Akhirnya Terbongkar | Menjadi resam seorang retisss... bila nama dah naik ke persada seni, baru nak cipta nama, mulalah macam2 perkara tak best tentang mereka yang hinggap di media.

Terbaru, isteri kepada arwahyarham Harun Salim Bachik, Suriaty, mendedahkan perangai Achey yang sebenarnya.... katanya Achey langsung tidak mengambil tahu tentang mereka sekeluarga setelah pemergian arwah... tambahnya lagi, kenyataan Achey tentang penyerahan semula semua share perniagaan bersama arwah adalah diluar pengetahuannya.. Suriaty juga terkilan kerana dia dan anak-anaknya seolah2 dipinggirkan masyarakat....

Hurmmm... tak perlu berharap sangatlah... aku ni pun manusia terpinggir jugak, sampai malu nak harap belas ehsan orang.... entah.. bagi aku, kalau benda yang keluar dari media ni... bukan boleh percaya sangat, ye tak?? kang kita baca, kita percaya, sedangkan cerita tu tak betul.. berdosa pulak... dari tambah dosa... baik kita tengok ▶▶▶ KEBAIKAN NENEK KITA DULUKALA ◀◀◀ ni... mengimbau kembali zaman nenek kita yang tak pernah kenal erti susah...

Apapun, berpijaklah di kaki sendiri... dulu, nenek moyang kita selagi tak tutup lampu, selagi itulah berusaha :)

2 comments:

  1. yelah...kadang media ni nak melariskan jualan aje
    apa jadi antara mereka tu, bukan hak kita untuk tahu dak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Media pantang cerita gosip hangat sikit... depa tulis & post ja....tu yang takut nak kerja bidang cenggini... takut rezeki tak berkat :) buatnya cerita tu fitnah...alahai...

      Delete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.