Roti Gebu , Fresh From Mama Oven !

IMG 20151114 WA0001

Hujan2 ni lapar kemainlaaaa kan.... aku tinggal kat rumah mertua ni serba tiada sebab depa makan Maggi je kalau kebulur.... aku ni makan Maggi alamatnya mintak mati awal laaa... chemical jangan cakap... belambakkkkkk....

Tetiba teringat haritu mama ada send gambar roti.... dulu dia buat kek... sekarang berjinak2 buat roti... siapa beli & makan roti mama aku ni... mesti kenyang sampai esok.... kau tengok lahhh kemain gebuuuu & gedabakkkkk lagi hahhh.... haha !

Aku tak sempat merasa lagi sebab aku tak balik Rawang lagi.... minggu ni kot balik... aku nak tebus dosa aku kat sini sebab menzalimi diri sendiri (sebab tak makan)... so aku balik Rawang nak makan puas2.... !

Kemain menangis depan henpon gara2 jelesssss dengan adik2 yang dah rasa roti buatan mama ni... hahahhaa aku kalau dengan adik beradik memang kuat dengki..... kbai ~

Roti Gebu , Fresh From Mama Oven ! Roti Gebu , Fresh From Mama Oven ! Reviewed by Tunsha Ayunie on November 16, 2015 Rating: 5

2 comments

  1. adoiii bertambah-tambah lapar perut yang sedia lapar nih... ha ha ha...sebab hujan kannn?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah dia kak farah.... kemain lapar lagi hujan2 ni.... tengok roti gebu ni lagi mengundang jeeee....

      Delete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.