RESEPI : Nasi Oreo

oreo rice

Pernah makan wajik?? Haaa nasi oreo ni lebih kurang macam wajik laa kot... aku tak pernah buat... cuma nak abadikan resepi je... hahaha malam2 ni kebuluq mulalah rasa nak taip resepi je kannnn.... Nak cuba? Silakan... kalau sedap bagitau aku... tak sedap bebuat tak kenal aku je... kah !

RESEPI NASI OREO

Bahan-bahan :-
  • 1 pot beras
  • 1 paket oreo
  • 3 cawan susu full cream
Cara-caranya :-
  • Masukkan kesemuanya dalam periuk dan masak dalam api sederhana.. nak guna periuk elektrik also can... dah masak, gaulkan hingga sebati... nak makan dengan aiskrim pun boleh... Selamat mencuba ye..
-
-
-

Bila dah lapar ni kembang kempis je perut nak makan... nak ajak Is keluar, kaki dia bengkak pulak.. nak masak, pak mertua pulak bertapa kat dapur tak tahu buat apa... hahaha...  ni yang malas bila berjaga malam.... lapar je keje.. kbai ~

RESEPI : Nasi Oreo RESEPI : Nasi Oreo Reviewed by Tunsha Ayunie on November 06, 2015 Rating: 5

5 comments

  1. Rasa macam tak boleh nak telan je..hahaaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulaaa... tadi tetiba termimpi makan benda alah ni... bangun pagi loya tekak pulak.... hahahah

      Delete
  2. Replies
    1. nampak macam sedap... tapi tak tahu lah dear...

      Delete
  3. mcm pelik je .. sedangkan nasi cheese pun aku tak leh telan nk mkn nasi oreo?? lagi la kot hehehehe

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.