Panggilan Misteri Dari Simati - Monolog Aku Cuma Di Kiri

November 04, 2015

Panggilan Misteri Dari Simati



Dulu aku stay kat Taman Melawati... tempat yang popular dengan kejadian seram menyeram... ok ok aku bukan nak cerita pasal kisah seram.. tapi seram la jugak dimana ada satu hari tu... mama dengan abah takde kat rumah... malam... sebab ada dinner... so tinggal kami empat beradik... arwah opah waktu tu dah tido dah....

Tiba-tiba dapat satu call... aku jawab... ingatkan mama ke.... tapi aku dengar dalam tepon tu suara orang mengaji... lepas tu gelak... lepas tu senyap & bunyi berdesing.... aku pun cuakkkk arr... adik aku pun mengalami perkara yang sama... lepas tu asyik bunyi tepon berdering, aku tak jawab dah... hahaha

Ada satu kejadian persis yang terjadi pada aku.. Kalau korang kuat semangat baca arrr »»» Lelaki Ini Menerima Panggilan Dari Kekasihnya Yang Telah Mati ... 

Ini kalau kena kat aku... koma kot... sesilap histeria terus... fuhhh !

3 comments:

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.