Nak Sangat Tunjuk Hero...

Gambar hiasan semata -

Kekadang rasa macam nak jadi hero... tapi MALU yang korang dapat... haha! Pernah jadi? Aku pernah... time tu konon nak backup adik aku dari kena buli... so berlagak arr macam kakyong... lastly aku kena balik... rasa macam nak tepek muka dengan lumpur time tu....

Sama arrr dengan mamat sorang ni »»» Nak Sangat Tunjuk Hero, Sekali Malu Yang Dapat ! .. Perkara macam ni acapkali jadi kat kehidupan aku.... Tak payah laaa nak tunjuk lagak sangat kalau tak mampu.. tapi kalau dah ter-MALU tu... bebuat cool je laa kan... like nothing happen just now...

kah !

4 comments:

Thank you for comment. Do visit me in my next post, ya? :)