Kenapa Rambut Lurus Lagi Best?

ironing by Anna de Luna

Aku dilahirkan dengan rambut ikal.... tebal pulak tu... sampai kekadang orang ingat aku buat kat kedai... cuma sejak start dialisis 10 tahun lalu... rambut makin gugur... ikal tu hilang sikit2... dah tak tebal dah macam dedulu.... orang pun dah tak admire dengan rambut aku macam dulu... sobs...

Pernah jugak masa muda dulu rambut aku kemainnnnlah kembang... dulu zaman bebudak mana lah tau kat saloon ada straighten bagai.... so ambik alternatif luruskan rambut guna seterika baju... haha ! Boleh gitu?? lepas tu mengamuklah mama aku... rambut aku yang tak pernah rosak terus jadi rosak... weeeeeeeeee

Aku terbaca benda ni... Rambut Lurus Lebih Cantik Bila Bergambar .. tapi kannn ... aku pernah tengok gambar aku masa rambut lurus (mama pernah belanja aku luruskan rambut)... uishhhh... aku lebih bersyukur dengan rambut aku sekarang... ntah... aku rasa rambut ikal aku lebih sesuai untuk muka aku....

Cheers.

Kenapa Rambut Lurus Lagi Best? Kenapa Rambut Lurus Lagi Best? Reviewed by Tunsha Ayunie on November 15, 2015 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.