Inilah Masalah Kalau Takde Stesen Minyak Berdekatan !



Haha ! Aku tak tahu nak letak gambar apa.... Alkisahnya tempoh hari aku jejalan dengan Is... naik kereta lah kan... sejak ada kereta ni Is jadi lupa diri sikit... setiap malam ajak aku ngulorr... tengok bebudak main futsal lah... apa laa... 

--- Dalam pada jalan2 tu aku tengok meter minyak dah nak mampuih... aku suruh Is isi minyak... dia boleh pulak slumberockkk je cakap boleh pi jauh lagi... aku diam je laa... Sekali... minyak habih... hahhh !! mendapatttt ------------------

Aku panik arr... nak marah, dosa plak... marah dalam hati je laaa.... ketegaq betoi laki aku ni...

Dah satu kerja pulak nak mintak tolong budak2 futsal tu pergi tapau petrol... nasib baiklah petrolpump dekattt.... cuba bayangkan kalau takde petrolpump berdekatan aku tu?? Inilah Kesusahan Yang Korang & Aku Akan Dapat Kalau Takde Petrolpump Berdekatan ! perghhh nasib baiklah mati tepi jalan, kalau tengah2 drive atas highway tetiba stop? Tak kau panik?

Moral of the story.... jangan ketegaq... kah ! thanks sudi baca... thanks sudi click... semoga melimpah rezeki kita di hari Selasa yang indah ini... kbai ~

Inilah Masalah Kalau Takde Stesen Minyak Berdekatan ! Inilah Masalah Kalau Takde Stesen Minyak Berdekatan ! Reviewed by Tunsha Ayunie on November 10, 2015 Rating: 5

3 comments

  1. Ish tak dapat nak bayangkan kalau berlaku kat zarith huhu.. cuakkk... dah sampai reserve fuel cecepat isik

    ReplyDelete
  2. Haha...setakat ni tak pernah lah kehabisan minyak. Seram kalau habis minyak kereta tengah2 jalan yang sunyi sepi dikelilingi hutan rimba...haha...

    ReplyDelete
  3. hahha.. sedih ooo kalau minyak habis tepi jalan

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.