Giveaway Poskad Vintage (Bahasa Jerman) by Jindrisska - Tunsha Ayunie Punya Belog

November 26, 2015

Giveaway Poskad Vintage (Bahasa Jerman) by Jindrisska


(BACKLINK)
(CLICK BANNER untuk join)

Setiapkali +Siti Aisya Ibrahim  buat giveaway poskad, memang aku bercita2 nak menang sebab bagi aku, walaupun takde rezeki aku nak ke oversea sana, dapat poskad pun aku dah rasa mewah sangat... Lagipun aku memang minat vintage :) Soooooooo kali ni nak cuba nasib lagi... sebab tak pernah ber-rezeki lagi untuk menang... sobssss

Dak Aisya ni suruh orang bodek... so boleh lah dapat kalau bertuah... hakakkk tak pandai membodekkk... so hakakkk nak taip... kalau hakakkk kalah.... kau bagilah jugak hadiah tu kat hakakkk... kau kan comel... pandai masak.... pandai serba serbi... haaaa sekian part membodekkk...... bye2...

P.U.B.L.I.S.H !!

4 comments:

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.