November 19, 2015

Benda Seram Yang Sedang Melanda Malaysia

7 kisah hantu paling seram sepanjang 2013
Dikalangan kita yang hidup... ada "makhluk" lain yang tersembunyi yang tak dapat dilihat dengan mata kasar pun.... yelah, kalau korang nampak depa.... comfirm cabut lari... cukuplah sekali je Is bukak hijab mata aku kejap.... tak sanggup nak lalui... sebelah kau pun ada tau... haha...

Kisah Ni Lagi Seram Dari Cerita Seram sebenarnya... aku pelik awat bila nampak hantu atau berkaitan perkara mistik kita akan rasa takut?? tapi buat perkara mungkar tu watlekkk watpissss je.... kena sergah dengan Jabatan Agama, kemain kau terkencing lagi dalam seluar.... menangis teriak macam dah takkan ada hari esok...

So hakakkkk nak pesan... fikir dulu kesan buruknya... jangan nanti bila dah kena macam2... nasi tu bukan takat jadi bubur... dah basi dah... tiada guna lagi...

2 comments:

  1. Erm... setuju sis.... byk perkara sosial skang ada yg x segan silu buat kemungkaran.... semoga dilindungi dijauhi perkara tersebut utk umat Islam....

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.