AKU SAYANG KAU, AUNI AFIQAH !

11221581 10203786002890816 8774326800930153479 n
Muka paksa senyum sambil melawan tekanan darah yang turun mendadak..
58/31 for pulse 129 .
hampir heart-attack --


Puaslah aku bukak 8share untuk kerah idea menulis artikel tapi takde apa yang membantu... lately aku memang depress sikit *banyak sebenarnya... sebab lately jugak during hemodialisis aku mengalami kesukaran untuk bernafas, aku kerap collapse, sampai aku nampak Is acapkali mengelabah bila tengok keadaan aku macam tu... kekadang mata dia nampak berair... takut sangat kalau aku "blahhh" gitu tinggalkan dia....

--- kekadang tu sampai aku tak mampu nak bercakap dah... aku rasa keras je kat situ.


Pun aku tetap berjuang.... giveup tu selalu tapi aku sentiasa bangun balik... Is akan ingatkan aku betapa susah kami nak kahwin dulu... takkan aku nak hidup dengan dia 3 tahun je??

Sesungguhnya sakit ni tak tertanggung sebenarnya... kuat adalah paksi untuk aku terus hidup... ni kaki aku bengkak kat buku lali... kebiruan merebak aku tak tahu pasaipa....

Boring laa pulak taip pasal sakit kat sini... haha !

AKU SAYANG KAU, AUNI AFIQAH ! AKU SAYANG KAU, AUNI AFIQAH ! Reviewed by Tunsha Ayunie on November 07, 2015 Rating: 5

4 comments

  1. Insya Allah.. kekuatan tu adalah penawar untuk segalanya. Kalaupun bukan untuk diri sendiri kuatlah untuk orang2 yang menyanyangi. Mungkin awak juga adalah kekuatan mereka yang sihat. tanpa awak mungkin mereka lemah selemah lemahnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya Kak Suria... terima kasih atas nasihat dan dorongan :) insyaAllah kak, aku akan kuat...

      Delete
  2. insyallah..itu tndanya kasih syg dariNya
    bertabahlah dgn setiap ujianNya
    UjianNya y mjdikan kt insan tabah n lain drp y lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye betul kak lya... kak lya juga inspirasi untuk sha terus kuat !

      Delete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.