Abby Abadi Gatal?

Abby Abadi Gesa Sukarelawan Banjir Untuk Tutup A

Lama dah aku tak baca kisah Abby Abadi ni... saat kontroversi melanda diri dia... aku rasa kesian pulak... bab jodoh memang cina panggil suweyy... ada je yang tak kena.... moga yang terbaru ni kekal hingga ke syurga, andai diizinkan...

Tapi aku pelik,,, ye ke Abby Abadi gatal?? ke ... dia kena gatal2?? ehh??

-
-
-
-
-
-
kw

Hahhaaha ! ini adalah antara keywords semalam... kekadang keywords ni berjaya buat aku tergelak dan terfikir... siapalah yang search keywords bebukan cenggini kan...... mentang2 laaa Abby Abadi ni dah 2-3 kali kawin... ampa teruih cop dia gatai?? tak baekkkk tauuuu...

Apapun, salam hari Sabtu... aku masih dalam mood cari idea nak taip apa... kalau dak ampa dok laaa baca benda tak pekdah yang kami tulih kat sini...  

seeya,
cheers....

Abby Abadi Gatal? Abby Abadi Gatal? Reviewed by Tunsha Ayunie on November 14, 2015 Rating: 5

No comments

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.