Pemenang Super Spontan All Stars 2015, Tahniah Zizan !

zizan2

Akhirnya Super Spontan All Starz telah berakhir... hakakkk lambat sikit hapdet sebab lepas habis citer je pakwe hakakkk sorang tu ajak keluar merenderkk pulak... haha ! Jalan keliling kampung je pun, ambik angin...

So, saja nak hapdet siapa pemenang... tak sangka tau si Zizan memang... yela... tuah manusia siapa yang tahu, ye dakkk?? berpinau tau mata hakakkkk dengan jumlah tu... kalaulah hakakkk pemenangnya... sobsss....


Pemenang Super Spontan All Stars 2015

Tempat ke-6
(Tauke)
RM 5,000

Tempat ke-5
(Rahim)
RM 10,000

Tempat ke-4
(Yus)
RM 20,000

Tempat ke-3
(Achey)
RM 50,000 + Trofi

Tempat ke-2 (Naib Juara)
(Johan)
RM 75,000 + Trofi

zizan

Tempat ke-1 (Juara)
(Zizan)
RM 150,000 + Trofi + Motorsikal Ducati Monster


Tahniah Zizan !! Mati2 laaa aku ingat Johan tu menang... tapi undian acapkali berubah kan.... 150k agak banyak untuk orang susah macam aku... kekadang rasa nak jadi retissss je.... hahahhah apsal takde pertandingan superspontan untuk warga marhaen macam aku ni?? nak gak cuba nasib... weeeee....

Tahniah juga untuk para pemenang :)

2 comments:

  1. kannn! Sally pun terdetik benda yg sama...jd public figure jela cara nak kaya cepat..kahkah...

    btw, jangan lupa hadiah Ducati yg Zizan menang tu...

    ReplyDelete

Thank you for comment. Do visit me in my next post, ya? :)