Pelajar SPM Dirogol Sebelum Dibunuh


Tayang muka pelaku jelaaa...


In fact taknak tayang muka mangsa sebab aib sangat pulak... hmm... apa nak jadi ye... risau dan takut aku tinggal kat negara sendiri.. well... sana sini pun actually jenayah banyak... tapi aku tak faham kenapa kejadian rogol & bunuh ni meningkat dari hari ke hari... kenapa ye?? apa yang merasuk pelaku2 ni??


... Di Teluk Kumbar, Georgetown, seorang gadis berumur 17 tahun ditemui mati dalam keadaan lehernya dikelar dan disyaki telah dirogol sebelum itu... polis telah menahan seorang suspek berusia 20 tahun yang merupakan pengawal keselamatan di sebuah sekolah di Bayan Lepas...


Datuk Zakaria Ahmad, iaitu Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pulau Pinang berkata, suspek memberitahu dia melakukan perbuatan itu akibat cemburu kerana gadis itu mempunyai teman lelaki lain.. Hasil siasatan mendapati bahawa suspek ada kunci pendua rumah berkenaan dan melakukan perkara itu ketika mangsa berseorangan dirumah.. Suspek juga mempunyai rekod jenayah berkaitan dadah...


Hati2lah wahai anak2 gadis... kalau boleh pergilah belajar seni mempertahankan diri... kuatkan ilmu batin juga, insyaAllah... sekarang dunia tidak selamat... aku yang dah berlaki ni pun seriauuu sangat dengan sekeliling.... kekadang Is tinggalkan aku dalam kereta kejap pun aku dah runsing... aduhai...

Pelajar SPM Dirogol Sebelum Dibunuh Pelajar SPM Dirogol Sebelum Dibunuh Reviewed by Tunsha Ayunie on October 27, 2015 Rating: 5

11 comments

  1. AllahhuAkbar...

    tak tahu nak kata apa. Jenayah di mana-mana...

    ReplyDelete
  2. menakutkan zamans ekarang ni mcm2 nape die ade kunci budak pompuan tu ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa itu masih dalam siasatan polis...

      Delete
  3. Kadang2 nk ckp salah penjenayah sorg pun x juga. Yelah jenayah mmg ada dimana2 xleh wt apa. Yg betina tu kene la pandai jaga diri. Kadang2 bila apa2 jadi selalunya perempuan yg mula dulu. Dah mak bapak hantar ke skolah utk bljr, pi ngorat pak gat. Ngorat pula dgn org yg agama ntah kemana dan tak matang lagi. Lps tu blm apa2 skit2 cemburu buta.. sedih dgn nasib kaum kita. Apalah matlamat hidup kita, malu kalau nk di comparekan dgn umat Muhammad terdahulu. Mereka menangis kerana tak dpt turut serta dlm perang, tp anak2 muda kita menangis kerana putus cinta dan seumpamanya. Malu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan aib kan arwah..kalau artikel salah, berdosa dah kita..dosa fitnah tu lagi besar dari membunuh

      Delete
    2. setuju dengan en anon
      mana kita tahu cite benar dak.

      Delete
  4. akak pun masa terbaca cite ni rasa sedih sangat
    teringat adik dengan anak sendiri
    dunia sekarang ramai sangat orang giler

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.