Nak Makan Sorang Pun Tak Boleh... - Monolog Aku Cuma Di Kiri

October 13, 2015

Nak Makan Sorang Pun Tak Boleh...


Perasaan yang bagaimanakah bila kita makan sorang2 takde teman?? Selalu kan kalau zaman sekolah ke kolej ke mesti korang berhadapan dengan geng2 yang ajak korang makan sama2 kan... Susah nak tengok zaman sekolah/kolej ni orang makan sorang2... kecuali forever alone kekdahnya.. haha....

Kekadang bukan depa je yang mengendeng [baca : memujuk] dan mengajak kita teman depa ni makan, kita pun sama gak ! »»» Ada Je Alasan Bila Nak Makan Secara Berteman !!! ««« Betul tak??

Apapun... makan beramai2 memanglah seronok.... part bayar sendiri laaa seronok... at least tong2 arr sikit... tapi kalau kau yang kena belanja 10 orang makan... beronok arrr jadinya... muahahahhaa !!

7 comments:

  1. mkn ramai2 meriah biasanya...
    lg byk bertambah..
    cuma masing2 byr sdirilah...
    tp ade jgk bila mkn ramai2, kau byr dulu lah..lps tu senyap je.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahaa tahu takpe kak..... lepas tu kita tumpang lupa sama.... agagaggaa

      Delete
  2. pernah rasa...nk mkn pun nk cepat hbs..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn.... hahahhaa..... ada jenis mintak teman... last2 dia habis dulu... dia chow dulu.... kita laa yang bayarkan... hiks

      Delete
  3. ehehe CT ok je dedua.. sorang okay ramai2 okay..
    tp slalu makan ramai2.. p kelas ye la forever alone..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hakakkk pulak sunyi bila makan sorang2... sebab sambil makan hakakk suka berborak... weeee

      Delete
  4. Ok je.. Kengkadang memang suka makan sorg..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.