Kes Culik Budak Di Taman Setia, Kajang - Monolog Aku Cuma Di Kiri

October 09, 2015

Kes Culik Budak Di Taman Setia, Kajang

cats

Selalu budak kena culik bila mak bapak tak perasan...Tadi Is tunjuk kat aku satu video rakaman CCTV yang menunjukkan seorang ibu dan anak serta seorang lelaki... Dan suddenly ada seorang lagi lelaki yang hadir... Kejadian berlaku pagi tadi dalam pukul 9 pagi (9 Oktober 2015)..

Ibu kanak-kanak lelaki yang berusia 5 tahun itu ingin menghantar anaknya ke Tadika Jalan Cempaka, Sungai Chua, Kajang... Dia didatangi dua orang lelaki Melayu menaiki kereta Proton Saga (WST 2936) berwarna hitam dan terus membawa lari anaknya. Suspek berpura2 menanyakan jalan.

UPDATE :- Kereta Saga tersebut sudah dijumpai tapi suspek masih tidak dapat dikesan..

kes-culik

Maklumat Lanjut :- 

  • Ayah Mangsa : Mr Lee (019-3503483)
  • Ibu Saudara Mangsa : Casey (012-2190083)
  • Ibu Mangsa : Lim Ker Shing (012-3901030) 
emmm... macam2 sekarang ni... takut rasanya walaupun masih tak ada anak.... jagalah anak2 kita elok2 para ibubapa... pegang anak walau macamana pun dan jangan sesekali berani buat baik dengan orang yang kita tak kenal.... Malaysia kini setaraf negara luar... Anak yang diculik ada yang dijual untuk organ, untuk jadi pengemis dan sebagainya... hmm

1 comment:

  1. Dah makin menjadi jadi kes kes yang mcm nie.....yang penting hati2 jangan sampai ianya terjadi pada kita

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.