Kanak-Kanak Diperkosa Dan Dibungkus Didalam Kotak



Kejam dan tak berperikemanusian... Itulah yang difikirkan aku... Aku teringat Nurin Jazlin.... dan kehilangan Sharlinie yang didiamkan begitu je.... Di Indonesia, kanak2 malang berusia 9 tahun ini telah dijumpai mati dalam keadaan menyayat hati,,

Putri Nur Fauziah, yang hilang dan dicari oleh ibubapanya, akhirnya dijumpai pihak polis didalam sebuah kotak dalam keadaan mulutnya ditutup... tanpa seurat benang malah diikat dengan pita pelekat...

Emm... jaga2lah anak anda ye kaum ibu... kat Malaysia pun dah terlalu banyak perkara macam ni... nauzubillahminzalik :(

3 comments:

  1. subhanallah....moga ada pembelaan buat anak ini...kecik lagi dah jadik mangsa

    ReplyDelete
  2. kesian budak ni..harap2 binatang yang buat dia macam ni dapat pembalasan setimpal kat dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  3. Ya Allah dunia semakin hampir ke akhir zaman..

    ReplyDelete

Thank you for comment. Do visit me in my next post, ya? :)