Kanak-Kanak Diperkosa Dan Dibungkus Didalam Kotak - Monolog Aku Cuma Di Kiri

October 06, 2015

Kanak-Kanak Diperkosa Dan Dibungkus Didalam Kotak



Kejam dan tak berperikemanusian... Itulah yang difikirkan aku... Aku teringat Nurin Jazlin.... dan kehilangan Sharlinie yang didiamkan begitu je.... Di Indonesia, kanak2 malang berusia 9 tahun ini telah dijumpai mati dalam keadaan menyayat hati,,

Putri Nur Fauziah, yang hilang dan dicari oleh ibubapanya, akhirnya dijumpai pihak polis didalam sebuah kotak dalam keadaan mulutnya ditutup... tanpa seurat benang malah diikat dengan pita pelekat...

Emm... jaga2lah anak anda ye kaum ibu... kat Malaysia pun dah terlalu banyak perkara macam ni... nauzubillahminzalik :(

3 comments:

  1. subhanallah....moga ada pembelaan buat anak ini...kecik lagi dah jadik mangsa

    ReplyDelete
  2. kesian budak ni..harap2 binatang yang buat dia macam ni dapat pembalasan setimpal kat dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  3. Ya Allah dunia semakin hampir ke akhir zaman..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.