Inikah Ciri-Ciri Orang Yang Kuat Makan Makanan Pedas? - Tunsha Ayunie Punya Belog

October 04, 2015

Inikah Ciri-Ciri Orang Yang Kuat Makan Makanan Pedas?



No spice, no life. Jangan kata lalu makan kalau tak ada rasa pedas... At least kalau orang tua dulu depa kunyah cili api tu hahhhh buat ulam, punya nak berselera makan nasik... khennnnnnnnn.... Kepedasan adalah satu kepuasan uolssss.... macam rugi je kalau orang yang tak makan pedas tu...

Nak tahu puas tak puas makan pedas?? »»» Ini Kebenaran Korang Yang Suka Pedas ««« Makin berdesing telinga dek pedas, makin bahagia hidup korang, ye ke tidak...?? Marilah selami hati para2 penggemar makanan pedas hangat ni... haha

Artikel random dihari Ahad lagi... dah dah... hakakkk takde idea dah ni... pesanan untuk si penggemar cili... jangan makan terlalu kerap, kang apendiks dah kena operate bagai plak ~

1 comment:

  1. suka pedas jugak...

    sebab tu orang kata mulut pun pedas.. erk.. !

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.