Haaaaa !! Amik Kau .. Panik Sat !! - Tunsha Ayunie Punya Belog

October 05, 2015

Haaaaa !! Amik Kau .. Panik Sat !!

12144658 10203663102378380 5014447990197046833 n

Tadi konon nak pergi Klinik Kerajaan nak settle kes si Is ni... dah tertunggak lama dah... tapi sebab depa kata tunggu pegawai bertugas, pukul 2... Maka kami pergi Spectrum... nak tunggu memang malas laa... Jam baru pukul 12PM.... 

Pergi Spectrum konon nak draw duit lepas tu pi makan... Alih2 dalam akaun Is tinggal patploh lebih je.... hahhh muka dia resah gelisah je... then kami singgah laa Pusat Zakat... alhamdulillah...rezeki kami... nasib baik duit dah masuk...

Rezeki Allah tu kat mana2... kekadang kalau dapat lebih... lebih je duit kami... kalau takde, takde langsung.... itulah ironi kehidupan ~


4 comments:

  1. Alhamdulillah, Allah mudahkan urusan :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..Allah sentiasa ada dengan kita..

    ReplyDelete
  3. hai kakak.. lama ceq tak singgah sini =)
    betul tu kak.. rezeki Allah dimana2.. Dia xkan tinggal kita..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.