Dato Seri Vida - Pengasas Qu Puteh Yang Over ! - Tunsha Ayunie Punya Belog

October 19, 2015

Dato Seri Vida - Pengasas Qu Puteh Yang Over !

cats

Siapa yang ada astro dan layan GegarVaganza semalam perasan lah kot betapa overnya Dato Seri Vida kita ni kan.... Malah aku rasa lagi over dari sebelum2 ni..... ehhh sukahati kau je auni dok pulun kutuk orang...

---- aku tak kutuk... cuma habaq mai ja... haha..

Dalam pada dok konon rasa meluat tu... berapa kali aku tergelak bila dia buat muncung2 dia... plus iklan dia lagi... entahlah... aku rasa terhibur pulak.... bagi aku biaq pi lah dia nak overrrr pun.... banyak dia sponsor untuk rancangan GegarVaganza ni... janji dia bahagia... bukan kacau orang pun... kalau rasa terganggu silakanlah tutup tv, ye tak??

All the best Dato !

4 comments:

  1. over tu strategi dia sebenarnya..supaya orang ingat..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suka sangat over dia tu..... selalu usik adik2 dengan tagline dato vida...

      Delete
  2. Hahaha...memang over pon. Over dgn eksesori dia tu ☺

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangattttt.... kemain blink2... ko hadoooo?? katanyeeeeee

      Delete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.