Amir Ukays Ditahan Polis - Monolog Aku Cuma Di Kiri

October 21, 2015

Amir Ukays Ditahan Polis


Aku ni kalau pasal lagu Amir Ukays memang aku layan je... Aku happy gilosss bila dapat tahu dia adalah salah seorang peserta GegarVaganza... Dan akulah kot antara yang eksaited tunggu kemunculan persembahan dia... Lagu2 dia bagi aku sangat puitis...

... Tapi tadi aku baca kat dalam blog Kak +Diana Rashid bahawasanya Amir ditahan polis gara2 memiliki pistol..

Amir Ukays Ditahan Pihak Polis Kerana Miliki Pistol - ROTIKAYA_in

Amir mengaku senjata pistol jenis Walther CP99 Compact dengan nombor siri 12L20520 itu adalah miliknya dan dia ditahan di Ibu Pejabat Polis Daerah Sentul untuk tindakan lanjut. Persoalannya kenapa dia menyimpan pistol??

Entah.... setahu aku yang menyimpan pistol ni mesti ada lesen... bukan suka2 boleh memilikinya.... Selain itu, penglibatan dalam sesebuah persatuan pun membolehkan dia memegang pistol... hahhh ni dari pengalaman orang terdekat sendiri..

Apapun, aku harap Amir Ukays takde laa tarik diri atau kena penjara atau apa2 yang buruk laaa.... nanti hilang seri GegarVaganza tu... dah laaa aku nyampah tengok Ezlynn tergedik2 depan Faizal Hussein malam tu... *tetibe*

kbai.

1 comment:

  1. EH betullah! menyampah lah tgk ezzlynn tergedik gedik mcm tu kan!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.