Menyelami Perasaan Pesakit Kanser, Jom Lari Sambil Pakai Rambut Palsu ! - Tunsha Ayunie Punya Belog

September 26, 2015

Menyelami Perasaan Pesakit Kanser, Jom Lari Sambil Pakai Rambut Palsu !



Ramai pengidap kanser yang menjalani kimoterapi akan mengalami keguguran rambut yang teruk akibat rawatan tersebut.. Ianya mengambil masa 2-6 bulan untuk rambut tumbuh semula dan kebanyakkan pesakit bergantung kepada rambut palsu. Namun, tak semua rambut palsu itu adalah murah..

Menyedari akan hal ini, Locks of Hope telah ditubuhkan untuk meringankan beban kewangan bagi pesakit2 kanser yang memerlukan rambut palsu... 

10433264_810519975637883_8783712403811452854_n


Locks of Hope adalah salah satu platform utama untuk pendermaan rambut... Dari rambut2 ini akan dijadikan rambut palsu untuk pesakit kanser ni.. Locks of Hope ini diwujudkan oleh Penjagaan Rambut Profesional MMIS dengan kerjasama Persatuan Kanser Kebangsaan Malaysia dan Amber Chia Academy..

Nak sertai kempen larian amal ni?? Jom !! »»» Berseronok Sambil Menyelami Hati Pengidap Kanser ««« Semua dana yang terkumpul dari kempen ini akan digunakan untuk pembuatan rambut palsu dan akan dihadiahkan kepada pesakit kanser yang memerlukan :)

Jom support !

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.