Lukisan Ini Diperbuat Daripada Debu Di Kaca Kereta ! - Monolog Aku Cuma Di Kiri

September 07, 2015

Lukisan Ini Diperbuat Daripada Debu Di Kaca Kereta !




Sedikit pengenalan, Scott Wade, adalah anak seorang pegawai Tentera Udara Amerika Syarikat. Bapanya juga seorang kartunis amatur dan akan membuat buku mewarna untuk kanak-kanak di kejiranannya setiapkali Krismas. Kelebihan bapanya itu diwarisi oleh Scott dan dia terlalu minat dengan seni lukisan.. Selepas anaknya lahir, dia menjadi bapa tunggal dan menghabiskan masa dengan mencipta ilustrasi melalui debu di kereta.. Kini dia terus mencari peluang membawa seni ciptaannya itu kepada mata dunia..

1

Ini adalah lukisan yang paling awal yang diciptakan oleh Scott,
ianya bertajuk " Monalisa/Starry Night "

-
-
-
-

Kat sini aku tayangkan lagi hasil kerja Scott yang buat aku teruja !

-
-
-
-

Image result for Luncheon of the Boating Party scott
Luncheon of the Boating Party

Image result for Marx Brothers scott wade
Marx Brothers


Hylas and The Nymphs


Canadian Musician


Tak puas lagi?? Nak tengok hasil kerja Scott?? Korang boleh layari http://www.dirtycarart.com ... Kalau dah kreatif tu... memang tak boleh kata apa laaa kan.... Kalaulah debu tu tak dimamah hujan... rasa macam nak booking je uncl scott ni buat kat kete aku... ehh... kete aku laa sangattt... gedik lebih kau apsal...??

Kbai ~

1 comment:

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.