Lisa Surihani Dan Yusry KRU Umumkan Nama Anak - Tunsha Ayunie Punya Belog

September 22, 2015

Lisa Surihani Dan Yusry KRU Umumkan Nama Anak

nama anak lisa surihani

Sumber - Beautifulnara

Akhirnya penantian peminat termakbul.. Nama yang dipilih oleh Lisa & Yusry untuk babygirl depa adalah Yahaira Leanne... yang membawa maksud "Wahai sebaik2 kelembutan".. Cantik pulak nama anak perempuan Lisa & Yusry ni... aku tunggu jugak kot ada hati2 busuk pertikai nama anak depa ni...

Sebenarnya dalam tulisan jawi, kalau translate balik sebutannya "Ya Khaira Lian".. tapi nak best sikit depa letaklah.. Yahaira Leanne.... pun boleh... hakakkk tarakkk hal... anak depa... depa yang asuh...

.. Janganlah pertikaikan nama Yahaira Leanne ni ye... Maksud dah baik tu.. Semoga Yahaira Leanne membesar menjadi gadis cantik dan baik... mwahs !

4 comments:

  1. yeap. mula2 dengar nama tu rasa macam erkk.ulang lagi sekali hahaha. tapi bila tahu maksudnya sejuk ati den hehehe

    ReplyDelete
  2. Salam... keputusan giveaway sudah keluar. Jom tengok siapa menang ^_^

    http://ayunirafilah.blogspot.com/2015/09/pemenang-bakers-cottage-mooncake.html

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.