Kereta Harith Iskander Kena Reject ! - Tunsha Ayunie Punya Belog

September 18, 2015

Kereta Harith Iskander Kena Reject !

Harith Iskandar @ Harith Iskander sebenarnya... seorang retissss komedi yang dah berkecimpung lama sangat dalam dunia seni... Sebagai pelakon, pelawak dan pengacara...  


Sedikit info tentang beliau... Nama penuh adalah Harith Iskander bin Musa.. Anak kelahiran Johor dan beragama Islam.. Beliau mula aktif dalam dunia seni dari tahun 1980 sehinggalah sekarang... Telah berkahwin dengan dengan seorang model & doktor, Jezamine Lim.. Dikurniakan 2 orang anak (on the way yang ke-3) ..

hahhhh !! Selalu kalau retissss ni... jual apapun LAKU.... tapi terbalik dengan kes Harith Iskander ni... Kereta dia nak jual takde siapa nak beli... Nak tahu kenapa?? Jom tengok »»» Harith Iskander Terpinga-Pinga Bila Keretanya Kena "Reject" «««

------ Kesian kan?? Nasib baik ada isteri dia yang membantu... Cantik gak bini Harith ni... dulu tak pernah amik tahu pun... eh eh.... ke situ plak.. ngeeee ~~~

6 comments:

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.