Jom Makan "Wednesday Rice" !

Dalam Malaysia ni macam-macam korang boleh dapat especially bab makanan... memang superb habis... cakap je nak makan apa.... memang ada kat Malaysia ni.... itu je part aku sayangkan Malaysia... kah !

.. Tapi... kalau cakap atau tanya orang pasal "Wednesday Rice".. agak2 orang tahu ke apa kebenda punya makanan ni...?? Jom tengok »»» Ohh.. Rupanya Itu Maksud "Wednesday Rice" «««  .. Kelakar je bila tengok... aku dah tergelak2 depan lappy sengsorang... Is kata aku gila... kk tipu.. dia tak cakap camtu pun...

Selain dari Wednesday Rice... perkara baru yang korang akan tahu... adalah naik BELON dari Sarawak ke Kuala Lumpur... haaaa koooo mampooooooooo???

No comments:

Thank you for comment. Do visit me in my next post, ya? :)