September 29, 2015

Google Icon | NASA Temui Bukti Kewujudan Aliran Air di Planet Marikh

bday

Google Icon @ Google Doodle diatas ni adalah simbolik terhadap satu penemuan baru.. Selalu kita rasa hanya planet Bumi yang ada air dan kehidupan... Ada setengah orang tak percaya bahawa di planet lain juga mempunyai kehidupan... Percayalah, alien memang wujud.... hah !

---- Ni bukan cerita makhluk asing..

Ini cerita.. NASA menemui air di Mars... Jika ada air disana maka adalah kehidupan disana jugak..


Foto formasi endapan garam di Mars (NASA)

WASHINGTON - Satu penemuan besar baru je diumumkan oleh NASA.. Penemuan apa??  NASA Temui Bukti Kewujudan Aliran Air di Planet Marikh ..Pengarah Sains Planet Nasa, Jim Green, berkata, penemuan itu sekaligus mengesahkan, bahawa Marikh bukan sebuah planet yang tandus dan usang... kk usang tu aku tambah je.., Dulu kita kan sangkakan planet Marikh ni planet yang kering.. yang tak ada apa2... emm ... terfikirkah korang, kalau disana ada air, maka adalah kehidupan lain berlegar disana??

Sumber - Astro Awani 

2 comments:

  1. uncle pernah pergi planet hollywood je.... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok lettew... ai is tak pernah sampai pongggg....

      Delete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.