Gambar Ekslusif Anak Perempuan Lisa Surihani Dan Yusry KRU - Monolog Aku Cuma Di Kiri

September 18, 2015

Gambar Ekslusif Anak Perempuan Lisa Surihani Dan Yusry KRU

Secara ekslusifnya Lisa dan Yusry berkongsi gambar anak sulung mereka... Ramai yang menyangka mereka dapat anak kembar... tapi ternyata hanya seorang bayi perempuan yang ... COMEL !


Suka sungguh tengok muka Lisa Surihani... dah hilang babyface dia... yang ada satu wajah keibuan yang.... ntah... aku tak tahu nak describes.. tapi aku suka tengok muka Lisa dalam gambar ni.... by the way... apa nama anak depa ni??

.. HLIVE cakap akan diumumkan selepas 7 hari... jenggggjengggg.... haaaa nasihat hakakkk.... apapun nama yang diberi... tak payah laaa korang nak komplen dan panas montot sangat... tu anak depa.... ampa jaga je anak nama anak sendiri.... nama baguih tapi perangai saitonnnn nirrojimmm pun tak guna...

--------------- ehhh melalut dah ~ sorry .

Tak sabar nak tunggu gambar close-up baby... :)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.