Cendol Bukan Sebarang Cendol.......... - Tunsha Ayunie Punya Belog

September 12, 2015

Cendol Bukan Sebarang Cendol..........



Cendol Bukan Sebarang Cendol | Panas2 dapat cendol memang best gilosssssssss !! Dulu sebelum cendol ni dikomersialkan, hanya ada cendol hijau, santan, gula merah dan ais kepal je... Sekarang ni pelbagai revolusi...

Kebanyakan cendol hanya dijual ditepi-tepi jalan je... Teringat pulak masa kat Taman Melawati area mana ntah... ada cendol, ada laksa...  memang besttttt !! Tepi jalan gak tapi kemain ramai orang !

Korang kalau teringin nak rasa pelbagai jenis cendol.... Cubalah »»» Inspirasi Cendol... Dari Tepi Jalan Ke Dalam Bangunan ! ««« ... sangat mengagumkan... !! ehh tetiba ayat macam baku sangat plak ~~~

Bukan CENDOL je tau yang ada... korang boleh makan jugak... kalau suruh aku pilih... opcoz laaa aku pilih makan dengan laksa atau rojak... dari kecik memang itulah kekasih cendol yang aku jumpa... Yang lain tak berkenan... lalalalalalala ikut tekak korang lah kan...

Salute Uncle ni.... Inspirasi juga untuk mereka yang minat dalam perniagaan... Jangan putus asa !!

4 comments:

  1. Saya buka warung tp ada abc..hehe..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Lama juga tak makan cendol.. Teringit pula cendol buat tangan mak..

    ReplyDelete
  3. Sedapnya pekena cendol time cuaca panas. Akak suka cendol pulut dan cendol durian yummmyummm.

    ReplyDelete
  4. cendol klu kena time sedap mmg sedap tp kadang2 punca ulang alik masuk tandas tu tatahan tu santan tak ok kot

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.