September 11, 2015

Bestnya Kalau Dapat Naik Ferrari !

Assalamualaikum wbt, morning !

Bestnya Kalau Dapat Naik Ferrari | Aku selalu menyimpan hasrat untuk menaiki kereta yang nampak sporty macam Ferrari... hamboihhh tak sedar diri kau kata.... eh sukahati aku laa... emm... ye... impian aku nak naik Ferrari... dari kecik tau angan2 aku ni... bila nak jadi nyata... wallahualam...


Kekadang aku tak berharap aku miliki sendiri... cukuplah kalau aku dapat merasa naik orang punya pun... hahaha nampak terhegeh2 tak?? Sebenarnya aku jeles tengok satu video ni... untung tau merasa jugak naik Ferrari buta2 je.... Ada ke patuttttt ?!!  »»» Call Teksi, Ferrari Yang Sampai !! ««« sobsss... ai is jeles...

Apapun... aku tak pernah matikan niat aku tu... manalah tahu satu hari nanti rezeki aku betul2 dapat naik Ferrari... kennnnnnnn.... kita tak tahu kan kan kan...

2 comments:

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.