Roti Canai Pelangi ! - Monolog Aku Cuma Di Kiri

August 15, 2015

Roti Canai Pelangi !

Assalamualaikum wbt ! Selamat hari Sabtu... ada yang best laa kan sebab coootikkk [baca:cuti] ..tapi aku sat lagi merangkak jugak laaa nak ke Unit Dialisis... hahaha ! bagus pun... harini aku keseorangan... tuan suami ada exam hambikkk lesen.... mintak2 laaa dia lulus... amin ya rabb...

Pernah ke tidak korang merasa roti canai yang meriah dengan warna warni?? Depa kata setiap warna ada perasa sendiri... ada kalangan depa kata geli nak makan... ehh... makanan pun kau nak geli2 kejadah apa kau ni??


Arwah opah aku pernah pesan... apa je depan mata yang boleh makan, makan je... tak jakun dek orang... katanya.... maksud dia... kalau kau dah pernah makan sesuatu tu.. kau takkan jekunsss lagi nak pelik2 nak geli2 semua tu...

11822795 1112366312119722 7107313925745934933 n

Korang geli ke selera?? AKU?? Sejujurnya kecur air liur tengok warna dia yang meriah cantik berkilat tu... tak geli langsung... malah aku rasa nak try... tapi kemainlah jauh roti canai inovasi ni... kat Kampung Mak Lagam, Chukai, Kemaman Terengganu nunnnn sana.... ehh dengan kata kat Sungai Petani pun ada...

Antara Perisa yang ada :-
  • Biru: Perisa Vanila
  • Hijau: Perisa Pandan
  • Kuning: Perisa Pisang
  • Pink: Perisa Strawberi
Mohon orang KL pun adalah buat roti canai ni... teringin wooo nak rasa... hah ! Ampa yang pulun geli2 dengan makanan sebegini atas alasan guna pewarna... mohon jangan makan cikedis atau minum ayaq gas... tu semua ada PEWARNA hokeyyy....

Selain Krimer & Gula, Nikmati Variasi Kopi Baru Dengan 6 Bahan Mudah Ini! »»» Pernah tak cuba tambahkan 6 bahan ini dalam kopi anda? Memang best! «««

2 comments:

  1. Sally rasa kat Pantai Dalam ada...tapi cuma takde perasa jela...dia berwarna warni je...hehehe

    ReplyDelete
  2. amboi meriah nya color roticanai...
    makanan zaman moden sumer nak color2..huhu

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.