Pocong Pun Nak Ber-Wefie/Selfie Jugak !

Assalamualaikum sayang !

Ehhh.... tak penah pulak kita berkasih sayang dalam media ni kan?? haha
Sebenarnya aku rasa kelakar dengan tajuk kat Metro Online ni... bukan tajuk je... cerita dan alkisahnya pun buat aku fikir banyak kali... logik ke idak kisah ni?? Takde berita sangat ke Metro oiii sampai kisah pocong di tengah hari pun boleh di'bahan'kan??


Bukan aku tak percaya kewujudan makhluk2 ghaib ni... tapi diwaktu SIANG?? dan pocong itu nampak sungguh ber''jasad''... tuan suami pernah cerita kat aku... makhluk2 ni takkan hadirkan diri dalam bentuk jasad yang solid gitu, dia akan jadi bayang2 aje.. yelah, tuan suami kan berubat orang... pasal makhluk halus ke hantu ke syaitan ke memang dia khatam la insyaAllah...

emm... ''tak tahulah'' pulak kalau cerita ni betul sebab jin juga boleh menyerupai.. err... atau publisiti ..?? korang rasa??

Pocong Pun Nak Ber-Wefie/Selfie Jugak ! Pocong Pun Nak Ber-Wefie/Selfie Jugak ! Reviewed by Tunsha Ayunie on August 23, 2015 Rating: 5

5 comments

  1. Hiiii akak jarang baca Metro. Kdg2 beritanya nampak sgt mcm nak tarik pembaca. Logik ke tak letak nombor 2.

    ReplyDelete
  2. Hai... macam-macamlah kan Sha diorang nih...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.