FITNAH : TPM Ingin Sekat Semua Laman Media?

Alkisahnya TPM kita, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi, nak sekat semua laman media seperti dilaporkan Harian Metro tempoh hari... ternyata fitnah...

sekat

Aku pun macam baru tahu je benda ni... eh yeke nak tutup?? biar betul !! yelaaa lama tak baca berita kan... jadi tahu pun lepas baca abah share berita ni... emmm tak syiokkk laaa gini... gigih laaa aku cari berita dan maklumat.... maka terjumpalah aku berita tentang sekat menyekat ni... hari ini...

... Seperti yang dilaporkan hari ini... berita tentang sekatan laman sosial ini adalah fitnah yang dibuat oleh seorang individu... Siasatan juga akan dijalankan...Kerajaan tidak lagi akan memberi amaran namun tindakan tegas akan diambil...
-
-
-
... emmm.... Bila dah sebut fitnah... maka.... benda tu tak betul laaa kan.... gunalah laman sesawang @ sosial anda sebagai perkara yang bermanfaat.... hahhhh lagi satu... kecoh pulak nak komen2 dekat fanpage dah tak boleh.... hahhhh apakehel ni yoppppppppppp.....??

MUNGKIN MENARIK BAGI KAMU !
Korang minat Kpop?? Selalunya penggila Kpop ni sangat berusaha untuk cakap Bahasa Korea... Tapi ini terbalik ! === Wanita Korea Ini Fasih Bercerita Tentang Cintanya Terhadap Malaysia dan Bahasa Melayu ! ===

FITNAH : TPM Ingin Sekat Semua Laman Media? FITNAH : TPM Ingin Sekat Semua Laman Media? Reviewed by Tunsha Ayunie on August 02, 2015 Rating: 5

2 comments

  1. Tudia tak ada lagi amaran yer terus ambil tindakan...

    ReplyDelete
  2. oo fitnah je.. ingt betol..
    naya je kalo sekat.. isk.. xleh byg kalo xleh bukak fb nt.. huhu

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.