Cara Mengetahui Berapa Ulas Isi Manggis... - Monolog Aku Cuma Di Kiri

August 17, 2015

Cara Mengetahui Berapa Ulas Isi Manggis...


Jakun ada... teruja pun ada... kelakar pun ada... tapi aku ambik sebagai ilmu laa benda ni kan... entri pendek je ni... hahh... korang pernah terfikir tak macam mana nak tahu berapa ulas manggis disebalik kulit tu...??

Cer tengok tampok bawah manggis tu... ada bentuk ulasan manggis... kalau 5 kelopaknya maka 5 ulas jelaa isi manggis dalam tu.... 

11063858 948015318624701 8844272840730943595 n

So, sila pergi beli manggis dan buat ujikaji... 
CEPAT !!!

eh eh..
ke aku sorang je yang jakun ni??
krikk... krikk... krikk...

Teringin Nak Ke Jepun Tapi Tak Cukup Budget?? Ini Peluang Korang Mencuba Nasib !!! »»»  3 Easy Steps To Win A FREE Trip To Tokyo, Japan Before 16 October 2015! «««

4 comments:

  1. Ha..a.... Tengok tampuk bawahnya... Tahu la saiz dan berpa ulasnya...

    ReplyDelete
  2. senangkan nak tengok...hehe..

    Maisarah singgah dari Blog MaisarahSidi.com :)

    ReplyDelete
  3. belum dapat merasa manggis lagi nih..tak sempat nak cari..esok...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.