August 03, 2015

BAYANGAN PELUKIS TENTANG WATAK PUTERA DISNEY

BAYANGAN PELUKIS TENTANG WATAK PUTERA DISNEY - Siapa yang lahir tahun 80-90an maybe penggila kepada watak-watak Putera dalam Walt Disney kan?? aku memang tak terkecuali... tapi haremmm lah aku tak tahu nama-nama watak dalam kartun tu... aku tengok je.... Korang pernah terbayang tak watak putera ni di alam realiti??

Jirka Väätäinen, telah melukis semula watak2 Putera Disney ini dengan gambaran yang sangat realistik... Kalau betul2 wujud laaa watak2 Putera Disney ni... maybe korang jatuh cinta... eh eh... hakakkk terpegun tengok Tarzan je... hehe... jom layan gambar...

Screenshot 2015 08 02 12 25 57

Screenshot 2015 08 02 12 26 02

Screenshot 2015 08 02 12 26 09

Screenshot 2015 08 02 12 26 16

Screenshot 2015 08 02 12 26 24

Screenshot 2015 08 02 12 26 32

Screenshot 2015 08 02 12 26 39

Screenshot 2015 08 02 12 26 50

Tengok macam real kan padahal lukisan aje.... hihi... aku ni minat sangat dengan kerja artistik walaupun aku bukan pro dalam bidang ni.... amatur lagi lah tidak...  cuma aku mencintai lukisan dan aku respect dengan hasil kerja Jirka ni.... see ya..

3 comments:

  1. la lukisan rupanya...ingatkan bebetul...semua kemain hensome...

    ReplyDelete
  2. Memang hensem-hensem belaka. Nak kahwin dengan semualah... tidak, Ayuni bergurau saja XD

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.