July 01, 2015

Untungnya Jadi Baju Che Ta !



Bukak je FB, penuh newfeed pasal Che Ta.... boleh kata setiap masa ada je laaa kisah Che Ta nak beli rumah kat oversea.... Che Ta nak bikin baju raya 60 helai... errr yang terbaru...

Che Ta TERPAKSA sewa KONDOMINIUM untuk koleksi bajunya.. fuhh.. masyuk.. masyuk...

Aku bukan nak dengki... walaupun bila bagi komen, para karatzzz @ peminat Che Ta ni kata aku dengki... yang buat aku rimas... awat semua benda dia nak tunjuk...?? nak salahkan media..?? kalau dia tak habaq kat media maka media pun takde laaa kalut nak bikin tajuk cenggitu... ye tak?

..... aku terfikir... untungnya jadi baju Che Ta... tinggal kat kondo tuuuuuu.... cita-cita aku nak tinggal kondo pun mungkin hanya harapan... hahahhaa bukan kata kondo... teres murah pun tak mampu ! 

Apapun... moga Che Ta tak riak sangat dengan rezeki  Tuhan bagi ni... tak semua bernasib baik macam Che Ta... ada gelandangan atau si dhoif yang tak mampu beli baju cantik pun... sudah2 lah bercerita tentang kesenangan Che Ta di media... jangan sekali Tuhan tarik semua... tua2 esok mintak tolong seniman bagi bantuan pulak :) just my 2cent.

Apa Yang Menarik Untuk Korang Tahu !
Untuk kaki travel... Dah tengok senarai menakjubkan di destinasi IndoChina? Jom tempah penerbangan ini sekarang dengan harga paling rendah dari Air Asia sebelum 5 Julai 2015 ! Klik sini untuk Booking !


4 comments:

  1. banyak betul koleksi bajunya yer...ahaksss...kira-kira akak punya tak banyak manalah pun sampai nak merungut-rungut tak cukup space kannn?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhahaha akak tak boleh challenge dia laaa gittewwww

      Delete
  2. pergh...saya pun nak jadi baju che tak jugak la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom sama2 kita jadi baju Che Ta !!! hewhew

      Delete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.