Kad Raya Pertama Dari Kak Kathy R'Bain ! - Monolog Aku Cuma Di Kiri

July 01, 2015

Kad Raya Pertama Dari Kak Kathy R'Bain !


Dah lama dapat baru update... Rasanya ini jelaa kot kad raya yang aku terima tahun ni... hahaha... tupun menyibuk gegedik dengan Kak Kathy... nak jugak !

Aku tak ramai kawan in fact member blogger pun datang dan pergi... in fact jugak, sebenarnya dah tak ramai orang amalkan kiriman kad raya ni... semua edit2 ... post kat FB.. Instagram.. Twitter... emmm zaman IT ni buat kita lupa diri kan... rindu zaman2 dimana aku tunggu posmen hari2 sebab mesti ada kad raya punya... haih

Thanks Kak Kathy !

3 comments:

  1. Rindu dengan zaman kad raya ni, lebih nostalgia berbanding zaman IT..

    ReplyDelete
  2. zaman kegemilangan kad raya akak masa zaman aktif call radio dulu.. sampai tak sempat balas. macam2 size.. siap muzik.. ada banyak yang letak duit raya. tapi akak simpan duit semua dalam kad tu bila berhijrah ke sini.. rumah dah renovate.. tak tau kemana pergi kad bersama duit2 raya dalam tu..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.