July 03, 2015

Gamaknya Bangga Sangat Bergambar Bogel Kot.... Kali Ni Di Gunung Irau, Cameron Highland ~

Image result for bogel Gunung Irau, Cameron Highland

Pelik aihhh.... awat ntah depa ni.... suka sangat tangkap gambar bogel atau berbogel depan awam kat Malaysia ni... aku tahu laaa Malaysia sekarang mengalami kepanasan global yang melampau... tapi kalau nak bogel silakanlah dirumah... tak kiut langsung pun burung gagak kamu tu....

Seorang lelaki yang tidak dikenali memuatnaik gambarnya yang sedang berbogel di Gunung Irau, Cameron Highland.. Gambar tersebut berlatarkan Jalur Gemilang dan papan tanda ke Brinchang ...

Nak gelak ada, nak marah pun entahlaa... malas nak doakan bala.. Ini bumi Tuhan... kadang DIA bagi bala bukan sebab perkara macam ni... cuma nak ingatkan kita gak, hari kiamat tu ada... entahlah... sedih gak terkenang hidup kat tanahair sendiri... macam2 orang dok pulun buat... dapat pemimpin pun haprak gak... sorry lah penyokong si pemimpin... this just my 2-cents... 

4 comments:

  1. ada lagi kes ni? haih..manusia2

    ReplyDelete
  2. Astaghfirullah, di bulan ramadhan yg mulia ni die sanggup buat cenggitu...! Die ni kurang kasih syg dan perhatian kot sha...

    ReplyDelete
  3. mental ni
    ade wayar tecabut ..hhuhu

    ReplyDelete
  4. Makin menjadi-jadi deme ni.... haihhhh

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.