APALAH DOSA SI BAYI HINGGA DIKERAT ENAM...?? - Tunsha Ayunie Punya Belog

July 08, 2015

APALAH DOSA SI BAYI HINGGA DIKERAT ENAM...??

APALAH DOSA SI BAYI HINGGA DIKERAT ENAM...?? - Gamaknya kau taknak anak tu kau pergi kerat dia... apa punya fikiran ni...?? halusinasi?? tak tercapai dek akal aku bila seorang bayi yang tidak berdosa dikerat dan dibuang begitu saja... Ya Allah... dunia zaman apa sekarang sehingga manusia hilang hati nurani??


Sumber : Google

Kejadian berlaku di Jitra, Kedah, mayat bayi yang dikerat enam, ditemui di tangki najis.. Seorang wanita disyaki ibu kepada bayi itu, ditahan.. Dia mengaku membuang bayinya selepas mengerat bayi itu dengan senjata tajam...

Aku macam nak nangis dengan cerita macam ni... aku sebak sangat.... rezeki untuk orang macam aku jauh sekali... kenapa mereka tak hargai amanah Allah yang satu ni...??

Sumber - HMetro

4 comments:

  1. Nik pun ada terbaca kak sha pasal ni tapi hati tak kuat nak terus baca . Wallahu kenapa lah kejam sangat orang sekarang . Bulan Ramadhan pula tue . Mohon bertaubatlah kan .

    BTW Nik dah tukar url kak sha
    http://ceriteranik.blogspot.com/2015/07/ukhuwah-fillah-para-blogger.html

    ReplyDelete
  2. xthu la dgn zaman skrg ni...sedih dan takut rasa..apa la slh anak2 ni

    ReplyDelete
  3. mmg kejam tak de hati perut...apa dosa anak kecil tu...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.