Tyrese Gibson Masuk Islam? Alahai.... Propa Lebih !

Orang kita kalau tengok bangsa lain peluk Islam, kemain bersyukur... Oklah... tambah saudara baru... baru2 ni kecoh laa konon2 si Tyrese Gibson masuk Islam... errr sebab apa kecoh plak...??


Sekeping gambar merungkai segalanya alkisah... adoiii.... asal nampak orang tu pakai jubah, berserban... terus claim dia Islam... kembangkanlah sikit akal fikiran tu...

Haaa... pasal gambar tu korang boleh buat konklusi ntah pape... maka tampillah tuan punya gambar memberi keterangan yang dia masih berpegang teguh dengan agamanya, iaitu, Kristian..

image16 624x246

Apapun agamanya, selagi dia berbuat kebaikan, menghormati agama yang lain... insyaAllah ada ganjaran... itu janji Allah ye yuolssss.... jangan ampa dok pulun cakap depa Kristian maka depa kapiaq, kita tak tahu disisi Tuhan, siapa depa...

oklah... chiow... aku nak blogwalking... dah lama tinggalkan habit BW ni... rasa bersalah pulak dengan peminat setia... ehh.... kk rendam kepala dalam baldi.. bye ~

Tyrese Gibson Masuk Islam? Alahai.... Propa Lebih ! Tyrese Gibson Masuk Islam? Alahai.... Propa Lebih ! Reviewed by Tunsha Ayunie on June 22, 2015 Rating: 5

4 comments

  1. la..ingatkan memang betul masuk islam..insyaallah1 hari nnti kita mana thu

    ReplyDelete
  2. takpe tu pun tanda dia dah boleh menerima Islam. mana tau satu hari nanti dia dah bersedia untuk mengucap plak kan?

    ReplyDelete
  3. Moga ada hidayah Allah untuk dia suatu hari nanti...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.