June 29, 2015

Tuah Kena Maki Dengan Azwan Ali, Wanita Ini Diberi Makan Stik Percuma

TUAH KENA MAKI DENGAN AZWAN ALI, WANITA INI DIBERI MAKAN STIK PERCUMA - Assalamualaikum wbt. Tuah ayam nampak la dekat kaki ayam, tapi... tuah manusia memang takde siapa yang tahu kan?

c URchln L

Akibat ayat laser Azwan Ali, orang lain yang beruntung. Tapi yang dapat malu tentulah Azwan Ali. Aku sememangnya peminat Azwan Ali. Aku kagum dengan dia walaupun tak tahu apa yang harus aku kagumkan. Tapi pe'el dia yang kuat maki je buat aku rasa loya sikit. 

wan2

Kena maki kaw2 tapi balasannya...

SETIMPAL !

wan1

Moral of the story ni laaa ye, janganlah kita cepat melatah bila tengok perkataan yang seumpama makian itu. Tak semestinya perkataan itu sebenarnya makian. Walaupun kita tahu itu sikap kita, mohon jagalah sikit hati orang lain yang dah lama kipas-kipas kita, jadi peminat setia.

KITA??????????? ehhh cerita macam hakakkkk pulak yang retissss kan??? Oklah bye~

2 comments:

  1. untunglahh dia hihihi. mmg tak blh blah la respon azwan ali. terus nak mengamuk pulak x'D lapar betul kot hahahaha

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.