Bersyukur Je Dengan Rezeki Yang Ada.. - Tunsha Ayunie Punya Belog

June 19, 2015

Bersyukur Je Dengan Rezeki Yang Ada..

Aku ni kalau bab rezeki memang down sikit... rezeki anak takde... rezeki kerja kat luar takde... rezeki buah pinggang takde... boleh kata aku anggap rezeki aku punya pintu dah tertutup rapi laaa kan..




Well guys... aku ni manooosiaaaa... kekadang tak lari dari lintasan lupa yang semua ni milik Tuhan... boleh jadi mereka kaya doooniawi tapi kosong disana nanti... macam tu laaa sebaliknya kan... so aku dah redha awal dengan nasib aku ni... aku anggap je kifarah atas dosa aku sebelum ni... tenang je aku rasa... takdelah nak kata aku ni takde rezeki langsung...

Tu Nuffnang !
Ada jugak sen aku dapat punca dari blogging... alhamdulillah !

8 comments:

  1. #syukurselalu, kadang-kadang memang perasaan tu datang melanda, tetapi apa yang mampu kita buat? sabarlah... semoga kuat menghadapi hari-hari yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kak farah... insyaAllah...

      Delete
  2. Alhamdulillah...
    Moga rezeki Sha akan lebih murah lepas2 ni...in shaa Allah..Aamiin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin... insyaAllah kak Fidah... harapan Sha jugak....

      Delete
  3. rezeki awak dapat suami yang sangat mencintai & menyanyangi awak.. pernah baca kisah alia haryani. bila dia sakit suami pun dah taknak. tinggalkan dia dengan anak2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada pernah terbaca... emmm memang tak dapat angkat suami apa laa camtu... terima kasih ingatkan aku kak...

      Delete
  4. Akak.. akak ade rezeki suami yang baik and penyanyang... *betul ke tak ejaan ntah*

    Ade orang, tak dapat pun rezeki macam tu... kan...

    Firah pun ade.. hehe

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.