Tahniah ! Juara Kilauan Emas 5 Dimenangi Pak Mustar - Tunsha Ayunie Punya Belog

May 28, 2015

Tahniah ! Juara Kilauan Emas 5 Dimenangi Pak Mustar


Rezeki muka sardin ! hahhahaha... tahniah Wak Mustar kerana memenangi Kilauan Emas sebagai JUARA !! aku dah agak pun Mustar akan menang... sebab dia orang susah... well... bila orang susah ni... banyak jugaklah pengaruh dia... lagipun nama Kilauan Emas... so setanding la dengan umur Mustar... kan??

Mustar atau nama sebenarnya Mustaffa Rasyud Abd. Jabbar memenangi wang tunai berjumpah RM 100,000.00 & motor sebijik... motor apa aku tak tahu... terlepas pandang tadi... maaf laa info tak lengkap... aku nak bagitau Mustar Juara je sebenarnya...

Tahniah !

Ehh.. tadi majlis diserikan oleh BPR & XPDC... perghhhh rasa jitu sungguh... walaupun suara Mael berterabur akibat over drug... kesian ada.. marah pun ada ~


Bukan senang bekerja sebagai 'tukang mayat' tapi wanita ini berjaya.. Dia mampu mencantikkan mayat yang tidak lengkap... Wanita ini berkongsi pengalamannya menguruskan mayat !


7 comments:

  1. Shaaaaaa... Aku tak tengok Kilauan Emas sebab aku terperap kat bilik cam penjara abadi..haha. Dulu, aku duk umah mak aku, aku la tukang teman sebab kakak aku and anak sedara aku, suka kacau mak aku tengok sebab depa nak tengok citer lain.hehe.. At least kau bagitau ni, aku tau la sapa menang. Boleh sembang ngan mak aku esok.hehe.

    Lama tak datang sini, jenuh aku cari kat mana nak komen.hahahahha. Kesian aku.. =.=

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang memang... dah sombong dengan aku sejak dah kawin ni... hahahahhaha.... sama2 kasih cayang.. mwahssss setepekkkk kat dahi !

      Delete
  2. wiiih hebat pak mustar .. selamat iyaaaa hehee

    ReplyDelete
  3. mlm tadi x dapat tunggu keputusan...hurm rupanya wak ni yang menang ingatkan dia no 2 la..apapun tahniah

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah.. wak yang menang.... walaupun ramai sangkakan elji..

      Delete
  4. CT ada tengok ulangan yg final je.. kebetulan kat kedai makan..
    tapi lagi tertarik ngan persembahan JJ hehehe.. lagend =D

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.