KENALI PEDOPHILIA : PENJENAYAH SEKS YANG OBSES TERHADAP KANAK-KANAK

KENALI PEDOPHILIA : PENJENAYAH SEKS YANG OBSES TERHADAP KANAK-KANAK - Pernah tak korang dengar mengenai penjenayah Pedofil atau lebih dikenali sebagai Pedophilia? Nampak perkara ini biasa saja, tetapi ianya sejenis penyakit luar kewarasan manusia.

KENALI PEDOPHILIA : PENJENAYAH SEKS YANG OBSES TERHADAP KANAK-KANAK

Lelaki atau wanita Pedophilia tersangatlah obses dan bernafsu dengan kanak-kanak. Tidak kiralah kanak-kanak itu perempuan atau lelakipun.

PADOPHILIA atau PADOPHILE atau PEDOFIL, adalah satu spesis penyakit manusia yang jarang berlaku kat Malaysia ni. Itu dulu, mungkin sebab tidak mendapat liputan. Sekarang penjenayah Pedophilia ini semakin hari semakin meningkat. Mereka akan timbul perasaan Sexually Attracted terhadap kanak-kanak. Hingga tak mampu tahan nafsu tu sebab menurut sangat kehendak nafus tu.

So guys, ibubapa harus bagi peranan. Elakkan expose gambar anak-anak yang mungkin boleh mengundang nafsu pengidap Pedophilia ini especially kat Instagram, Facebook, etc... kita tak tahu siapa disebalik media ni kan..

Contoh gambar yang bakal menarik minat mereka :
🔎 Gambar sedang mandi
🔎 Gambar tidak pakai baju
🔎 Gambar pakai skirt/seluar pendek
🔎 Terkangkang
🔎 Gambar pakai pampers
🔎 Gambar pakai swimming suit dan lain2

Gambar-gambar sebegini akan buat mereka rasa gerammmm atau teransang sangat. Mereka akan attack akaun ibubapa berkenaan dan akan mula mengambil tahu tentang kanak-kanak berkenaan. Tidak mustahil anak korang boleh kena culik dengan penjenayah Pedophilia ini. 

Emm.. mungkin mereka-mereka ini dikalangan kawan yang ada didalam Friendlist kita sendiri. Jangan terlalu angkuh membuat status seperti : "sukahati aku lah... FB aku, IG aku.." sedangkan malang sungguhlah tidak berbau..

Dalam tempoh 3 tahun, sebanyak 70% daripada 5,445 kanak2 hilang dan hanya lebih kurang 2,237 yang dijumpai... bakinya??


Selagi boleh menghindar, hindarlah.. zaman sekarang bahaya & jenayah di mana-mana..

Rest in peace .. Nurin Jazlin.. Where is Sharlinie?

The writer,
Tunsha Ayunie

7 comments:

  1. eii..ngeri pulak..tulah akak ingatkan pasal cheese tu...

    ReplyDelete
  2. seriau dengan manusia yang sentiasa hilang kewarasan ni....

    ReplyDelete
  3. lepas ni mmg betul-betul kena perhatikan...sbb penyakit ni kira penyakit mental jugak...

    ReplyDelete
  4. mereka nih sakit mentel sebenarnya... huhuhu amat kejam!

    ReplyDelete
  5. selalu layan citer SUV:Law & Order kat DiVa. Banyak info tentang pedofil ni, jadi sedikit2 sebanyak dpt tangkap apa yg dimaksudkan cik sha.. huhu

    ReplyDelete
  6. betui tu ...sbbb tu aku cuba elak siar gambar anak2 yg kurang sopan ...
    ekceli akud ah tahu ni dah lama dah bertahun2 dah ...itu la kelebihan tgk cite csi, svu, battle creek semua cerita yang berkaitan polis2

    ReplyDelete
  7. Nauzubillah.. semoga dilindungi keluarga kita semua dari insan gila mcm ni...

    ReplyDelete

Thank you for comment. Do visit me in my next post, ya? :)