Zul Ariffin, Si Sado Yang Tidak Profesional...

Based dari entri Kak SuriaLekatLekit, KALAU JUMPA ZUL ARIFFIN BUAT MACAM TAK KENAL SUDAH, ini saja je nak buat entri selingan... hiks ! 

Semua orang ada sifu memasing, walaupun Kak Suria ni teman yang tak pernah sependapat dengan wa, tapi wa tetap anggap dia sifu... sebab dia bukan blogger femes, tapi orang menerima penulisan dia yang sangat puaka tu.... memang best !


Ni kisah Zul Ariffin yang kekwat dengan peminat..

Bukan hape, nih hakak nak cakap padanlah dengan muka korang si pentaksub jul ripin ni... Masa zaman drama Rindu Awak 200%, hakak tengok kemain depa update abang sado hensem la... bestnya dapat laki macam abang sado.... siap ada yang edit gambar kekonon bergambar dengan jul ripin alkisahnya....

Dari dulu pun hakakk memang tak pernah suka dengan jul ripin ni sebab muka dia very2 the ikan ! (fishy)... nampak dia punya bongkak tu dari riak muka... kontrol ensem padahal takde laa ensem mana.. sado2 je lebih... konon...

Hang tu pokcik jul ripin, kalau rasa malaih nak layan peminat... jangan jadi retissss laaa... hang femes, dapat anugerah pun pasal peminat... hang nak wat kerekkkk plak.... berapa ramai retisss otai yang reti penat gak... ada family jugak.... tapi takda laa sekekwat hang....



Bak kata Kak Suria lagi, lepas ni peminat kalau nampak Pokcik Jul Ripin, buat tak nampak, buat tak kenal, buat lah tak tahu atau layan dia sama dengan orang awam yang lain... itu yang dia nak pun...

Nasib baik hakakkkk ni tak gila retissss.... hakakkk minat Jonidepp & Zamani je... tu pun sejak Zamani rambut pendek hakakkk dah tak minatttt... kbai,,


Zul Ariffin, Si Sado Yang Tidak Profesional... Zul Ariffin, Si Sado Yang Tidak Profesional... Reviewed by Tunsha Ayunie on April 18, 2015 Rating: 5

8 comments

  1. haha..ada dengar gak kisah kekwat dia ni.pernah nampak dia dari jauh, tapi takdelah gi tegur sebab I olls bukan peminat drama rindu-rindu tu..huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama laa... iolsss lagi laaa menyampah nak layan drama rindu pujangga bagai ni...

      Delete
  2. lain artis maybe lain pendirian dia. kita pun takde kat tempat masa dia kena ajak bergambor tu. so susah nak cakap lagu mana. saya rasa tak salah dia nakkan privasi. artis sama juga bekerja macam kita, jadi masa privasi dia still masa privasi macam kita. tentu kita juga tidak mahu diganggu kan? s

    aya tidak meminati zul ariffin atau mana2 pelakon lelaki di malaysia kecuali beto dan bront palarae, tapi saya fikir ZA betul kali ini. maaf kerana tidak sependapat dgn tuan belognyer.. yg penting 3 nota lakonan beto & bront palarae 10 malam ini jangan lupa yer.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setiap orang ada pendapat sendiri Gee :)
      Zul boleh menolak dengan baik tapi dia buat muka kerek dia tu buat peminat sangat menyampah.... Sha memang tak suka sebab cara jawab soalan wartawan pun dan rasa macam diri megah sangat....

      hiks.. dah tengok dah...

      Delete
  3. jumpa mana2 artis pun buat tatau je la ahahaha..

    ReplyDelete
  4. Assalam sha,
    he3
    ahkak tak pernah minat dai pun
    oooooooo
    dia la abang sadonya tu yer???
    opsss
    tak tau pun :)

    ReplyDelete
  5. Hehehe..ada dengar jugak cerita pasal Zul kekwat sangat...bese la artis..hehe

    ReplyDelete
  6. X apa zul ariffin saya tetap fans no 1 awak..zul ariffin ada package yg baik..dah lah hensem pandai berlakon lak..all the best..!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.