Nak Lepas Geram Punya Pasal, Sanggup Kudungkan Kaki Isteri ! - Tunsha Ayunie Punya Belog

April 08, 2015

Nak Lepas Geram Punya Pasal, Sanggup Kudungkan Kaki Isteri !

Mungkin bagi kaum lelaki, ianya amat bagus.... rata2 komen lelaki hanya menaip... PADAN MUKA, SIAPA SURUH CURANG??

Wahai kaum lelaki, sebelum kahwin sudah berjanji akan bertanggungjawab, bersumpah setia dan menyayangi...  agak2 kalau isteri curang, boleh je tolerate, duduk sama2 berbincang, kenapa isteri boleh curang?? sama la jugak dengan isteri, kalau suami curang...

Soalan simple : Apa kekurangan saya pada awak sehinggakan awak curang?



Marcio Salazar, dari El Rancho (Honduras,Mexico), telah memotong kaki isterinya, Heidi Waleska Hernandez kerana mengesyaki isteri dia curang... Salazar yang ditangkap polis atas tuduhan membuat keganasan terhadap wanita berkata, dia hanya melepaskan geram !

Ceh ! Lepaskan geram sampai kau gelapkan hari2 wanita yang bergelar isteri kau... kasi cerai sudah laa kot... tak perlu sampai kudungkan kaki dia... perghhh wa yang baca ni pun trauma...

Awal2 tanya Tokis...

"Abang, kalau sayang curang, abang buat apa?"
Tokis jawab...... " Aku pijak kau ! " okbai....kahkahkah

8 comments:

  1. dia mengesyaki je kan? belum tentu betul kan?
    shit punye jantan.

    ReplyDelete
  2. kesiannya perempuan tuh....dahsyat sangat suaminya... baru 'disyaki' curang, belum betul2 curang....kalu betul2, agaknya apalah nasib perempuan tuh kan...takutnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau bebetul, telinga bini dia buat satey kot :(

      Delete
  3. Hehehe, lucu plak jawapan tokis tu.
    Betul2 ke isterinya curang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia mengesyaki je..... bongok jantan cenggini...

      Delete

Terima kasih sudi komen. Setiap komen dari pembaca adalah hak milik pembaca. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika ada sebarang komen berunsur provokasi atau kata-kata kesat.